زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:54 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 14467
نویسنده پیام
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
عملکرد لحظه به لحظه وسخنرانی های دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس
عملکرد -سخنرانیهاوکارهای خوب وبد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس در اینجا بیان کنیم.

از جابجایی مدیران گرفته تا اگر کاری برای شهرستان کرد و هرچیزی تو ذهنتون متصور هستید

یک کلام صفحه خوب وبد نماینده ممسنی



اولین قدم رای به حداد عادل ونه به لاریجانی یعنی نمره صفر

2- تعویض فرماندار و ریئس شرکت گاز که توسط استان انجام گرفت وایشان کاره ای نبودند .. صفر

و....

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 00:38
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 1 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس
  • علت سکوت مجامع بین‌المللی در قبال اقدامات جاسوسی و خرابکارانه آمریکا و اسرائیل در ایران چیست؟
نوذر شفیعی، نماینده مردم رستم و ممسنی: کلا رفتار کشور‌ها در عرصه بین‌المللی تابع منافع و ملاحظات کشور‌هاست؛ بنابراین یک امر ممکن است که در یک زمان با موافقت عده‌ای از کشور‌ها و در همان زمان با مخالفت عده‌ای دیگر از کشور‌ها همراه باشد. از این منظر بستگی به این دارد که عمل جاسوسی در چه کشوری اتفاق می‌افتد؟ اگر در کشور رقیب یا دشمن رخ دهد، معمولا با سکوت همراه است. اما اگر کشوری که در آن عمل جاسوسی رخ می‌دهد جزو کشور‌های دوست و متحد باشد احتمالا عمل جاسوسی با رد و محکومیت مواجه خواهد شد. متأسفانه چون رفتار کشورها براساس این ملاحظات سیاسی صورت می‌گیرد، در مورد ایران بسیاری از کشور‌ها با اینکه می‌دانند جاسوسی در حقوق بین‌الملل یک امر مذموم است و باید طرد شود سکوت می‌کنند. در مورد ایران یکسری کشور‌ها بی‌طرف هستند و اساسا اظهارنظری نمی‌کنند. یکسری هم که معارض هستند، عمل جاسوسی در ایران را تأیید می‌کنند اما آن را با عنوان جاسوسی قید نمی‌کنند و سعی می‌کنند با تغییر عنوان از کنار این موضوع بگذرند. کشورهایی هم که مخالف هستند، حتی اگر در موضع یک کشور معارض عمل نکنند، باز هم ممکن است به‌صورت تلویحی رفتار جاسوسی کشورهای آمریکا و اسرائیل در ایران را تأیید کنند. دو گروه کشورهای همراه و متحد نیز معمولا همگام با جمهوری اسلامی ایران اتخاذ موضع می‌کنند و این اقدامات را محکوم می‌کنند. بنابراین با اینکه امر جاسوسی در جهان به‌طور کلی پدیده‌ای منفی محسوب می‌شود و کشور‌ها حق دارند در قبال اقدامات جاسوسی برخورد مناسب داشته باشند، اما در کل واکنش‌های آنها تابع منافع و نوع رابطه آنها با ایران است.

http://khabarfarsi.com/ext/2817411



دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
یکشنبه 04 تیر 1391 - 10:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 2 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس




- ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳






عضو کمیسیون امنیت‏ملی مجلس تشریح کرد:

نوازشریف، رادیکال‏های مذهبی و ارتش، سه عامل برکناری گیلانی

عضو کمیسیون امنیت‏ملی مجلس با تشریح علل برکناری سیدیوسف‏رضا گیلانی نخست‏وزیر سابق پاکستان، راجاپرویز اشرف نخست‏وزیر فعلی را بهترین گزینه برای جانشینی گیلانی دانست.






نوذر شفیعی در گفت‏وگو با خبرنگار بین‏الملل خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برکناری سیدیوسف‏رضا گیلانی، نخست‏وزیر سابق دولت آصف‏علی زرداری، سه دلیل نفوذ جریان نوازشریف، فشار تندروها و افراطیون مذهبی و نیز مخالفت‏های ارتش با گیلانی را علل اصلی برکناری نخست‏وزیر سابق پاکستان دانست.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قوه قضائیه پاکستان یکی از مستقل‏ترین قوه‏های قضائیه در کشورهای منطقه و از استقلال خوبی برخوردار است، برکناری گیلانی را چندان سیاسی ندانست.
به گفته شفیعی، دیوان عالی پاکستان حتی در بحرانی‏ترین شرایط نیز همواره جانب عدالت را حفظ کرده و با دوری از سیاست، تحت تأثیر جریان‏های سیاسی داخل این کشور قرار نمی‏گیرد.
وی افزود: با این حال می‏توان درصدی از نفوذ را در این دستگاه مشاهده کرد. به عنوان مثال چودری زمان از قضات عضو دیوان عالی این کشور، از دوستان نزدیک نواز شریف نخست‏وزیر برکنار شده اسبق پاکستان است که از منتقدان اصلی گیلانی به شمار می‏رفت. بعید نیست که نوازشریف با اعمال نفوذ و فشار خود توانسته چودری را به ضدیت با گیلانی بشوراند.
عضو کمیسیون امنیت‏ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: از دیگر دشمنان گیلانی، افراطیون مذهبی و رادیکال‏ها بودند که نهادهای دینی این کشور را در دست دارند. گیلانی با توجه به اینکه با آمریکا پیمان مبارزه با رادیکال‏ها را امضا کرده بود، همواره مود انتقاد شدید این بخش از گروه‏های فشار پاکستان بود. آمریکایی‏ها معتقدند نبض اصلی جریان القاعده و تروریست‏های پاکستان، در دستان گروه‏های افراطی مذهبی این کشور است.
تحلیلگر مسائل پاکستان، ارتش این کشور را علت دیگر برکناری گیلانی معرفی کرد و گفت: از زمانی زرداری قدرت را در دست گرفت و گیلانی را به عنوان نخست‏وزیر برگزید، فرماندهان ارتش این کشور همواره بر این نظر بودند که این دو نفر و خصوصا گیلانی قصد دارند تا ارتش را از سیاست داخلی پاکستان دور نگه دارند و به همین خاطر برای مقابله او تلاش زیادی کردند.
نماینده اصولگرای مجلس نهم ادامه داد: در شرایط فعلی پاکستان که زمان چندانی تا انتخابات بعدی ریاست‏جمهوری این کشور باقی نمانده، باید فردی به عنوان نخست‏وزیر روی کار بیاید که مورد اعتماد همه جناح‏ها و گروه‏های بانفوذ پاکستان باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: راجاپرویز اشرف فردی موجه و دارای چنین خصلتی است و با توجه به اینکه در سوابق سیاسی او، مخالفت چندانی با جناح‏های رقیب دیده نمی‏شود، و بیشتر بر مسائل تکنیکی و تخصصی رشته خود دقت داشته است، می‎‏تواند اعتماد عمومی را جلب کرده و دولت زرداری را تا انتخابات بعدی ریاست‏جمهوری سرپا نگاه دارد.
هفته گذشته دادگاهی وابسته به دیوان عالی پاکستان سیدیوسف‏رضا گیلانی نخست‏وزیر سابق این کشور را به اتهام اهانت به قوه قضائیه از کار برکنار کرد. در نهایت نیز روز گذشته پارلمان پاکستان، راجاپرویز اشرف عضو حزب مردم را با ۲۱۱ رأی در برابر ۸۹ رأی رقیبش (مهتاب عباسی)، مأمور تشکیل کابینه کرد./



دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
یکشنبه 04 تیر 1391 - 10:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 3 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس


- ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱




شفیعی در دفاع از فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد:


مباحث ادعایی غرب علیه برنامه غنی‌سازی ایران بی‌پایه است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مباحث ادعایی غرب علیه برنامه غنی‌سازی ایران را از لحاظ فنی و حقوقی بی‌پایه خواند و گفت: لابی صهیونیسم پشت صحنه هجمه رسانه‌ای غرب ضد فعالیت‌های هسته‌ای ایران را مدیریت می‌کند.




نوذر شفیعی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست آتی کارشناسان ۱+۵ و جمهوری اسلامی در استانبول ترکیه، گفت: اگر دو طرف بر سر مباحث فنی و حقوقی به توافق مشترک برسند، محورهای مذاکرات اصلی به شکل روشن و شفاف تعیین می‌شود که قطعاً این مسئله در نتیجه‌بخش بودن صحبت‌ها راهگشا خواهد بود.  
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، توافق بین‌المللی بر سر موضوعات حساس همچون هسته‌ای را دشوار و زمان‌بر خواند و افزود: گرچه انتظارات از نتایج نشست مسکو بیشتر بود اما می‌توان آن را  گامی موثر و رو به جلو در فرآیند مذاکرات دانست چون ایران و ۱+۵ از مواضع یکدیگر به طور شفاف مطلع شدند.
وی تبلیغات رسانه‌ای را پشتوانه سیاست خارجی هر کشور توصیف کرد و ادامه داد: رسانه‌های خارجی با طرح مباحث ادعایی منفی علیه برنامه‌های غنی‌سازی اورانیوم ایران می‌کوشند تیم مذاکره‌کننده غرب را زیر فشار قرار دهند تا درباره پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی سخت‌گیری کنند.
نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: لابی صهیونیسم پشت صحنه هجمه رسانه‌ای غرب ضد فعالیت‌های هسته‌ای ایران را مدیریت می‌کند تا از هرگونه توافقات احتمالی در نشست کارشناسی استانبول میان جمهوری اسلامی و ۱+۵ پیشگیری کند اما این ادعاها هیچ مبنای حقوقی و فنی ندارد.
وی افزود: ۱۰ سال پیش رسانه‌های غربی ادعا می‌کردند که ایران ظرف ۲ سال آینده بمب هسته‌ای می‌سازد اما گذشت زمان کذب بودن اخبار آنها را ثابت کرد، از این رو مباحث ژورنالیستی کارشناسان آمریکایی درباره امکان تولید بمب اتمی در ایران ظرف یک تا چهار ماه آینده به لحاظ فنی و حقوقی بی‌پایه و اساس است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هیأت ایرانی در پیگیری حقوق ملت ایران تحت تأثیر تبلیغات مسموم رسانه‌های غربی قرار نمی‌گیرد، یادآور شد: گرچه شاید کاهش سطح مذاکرات از مقامات سیاسی به کارشناسان علامتی از فقدان تمایل غرب برای ادامه مذاکرات هسته‌ای با جمهوری اسلامی باشد اما اگر در سطح فنی دو طرف به توافق مشترک برسند، مباحث آنها در مذاکرات اصلی پخته‌تر، شفاف‌تر و راهگشاتر خواهد شد.
نشست کارشناسان در چهارچوب این مذاکرات ۳ ژوئیه در استانبول برگزار خواهد شد و بعد از آن، دیدار &#۳۹;علی باقری&#۳۹; معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی و &#۳۹;هلگا شمیت&#۳۹; معاون رییس دیپلماسی اتحادیه اروپا انجام خواهد گرفت و در نظر است به دنبال آن دور بعدی مذاکرات هیئت های ایران و گروه &#۳۹;۱+۵&#۳۹; سازمان داده شود./


دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
یکشنبه 04 تیر 1391 - 10:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 4 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس



آئینه - ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
هرگونه انعطاف از سوی ایران در مذاکرات منوط به توقف تحریمهاست
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه انعطاف از سوی ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای منوط به لغو و توقف تحریمهاست.


به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم درمجلس همزمانی آغاز دور جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا با مذاکرات هسته ای ایران در سطح کارشناسی را یکی از عوامل موثر بر روند مذاکرات توصیف کرده و به باشگاه خبرنگاران گفت:جهت گیری مذاکرات دیپلماتیک تابعی از شرایط محیط بین‌المللی و منطقه‌ای طرفین گفتگو بوده و از این روست که همزمانی این دو رویداد به عنوان اهرم فشار از جانب طرف غربی بر مذاکره کنندگان ایرانی استفاده شده است.
وی در ادامه این نوع ترفند‌ها را درعزم ایران در مسیر دستیابی به اهداف هسته ای بی‌اثر خوانده و اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران مسیر مشخصی را در این خصوص معین کرده و تمامی فعالیتها هسته‌ای خود را در چارچوب معاهدات بین المللی صورت داده و حتی یک گام هم از این آرمان عقب نشینی نخواهد کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین تصریح کرد:مذاکره کنندگان ایرانی نمی توانند نسبت به تحریمها بی توجه باشند و به طور قطع هر نوع انعطافی ازسوی طرف ایرانی منوط به لغو یا توقف تحریم ها خواهد بود.
شفیعی درخاتمه ادامه روند مذاکرات را مثبت ارزیابی دانسته و خاطرنشان کرد:به نظر می رسد طیف اروپایی ۱+۵ برخی از حقوق هسته ای ایران را پذیرفته اند و در همین راستا مذاکرات را ادامه می دهند اما طیف آمریکایی این گروه درصدد توقف فعالیتهای هسته‌ای ایران هستند و قطعا این شکاف منجر به ایجاد فرآیندهای جدیدی در روند مذاکرات هسته ای خواهد شد./

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
سه شنبه 13 تیر 1391 - 14:32
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 5 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس



سیاسی - ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶


شفیعی:
نگاه کارشناسان ۱+۵ به مذاکرات استانبول فنی باشد
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با تاکید بر ضرورت پیگیری مذاکرات هسته‌ای در سطح کارشناسان حول محور مسائل فنی، تاکید کرد: به طور قطع اگر نگاهی فنی به مذاکرات وجود داشته باشد برد با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


 نوذر شفیعی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در ۳ اجلاس استانبول ۲ ، بغداد و مسکو دستاوردی در مذاکرات حاصل نشد، افزود: علت اصلی ناکامی در مذاکرات این بود که از ابتدا توافق بر سر موضوعاتی که قرار بود در مذاکرات مطرح و دیدگاه‌های طرفین راجع به آن اعلام شود بحث و تبادل نظری انجام نشده بود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه شد: طرفین مذاکره در نشست مسکو به این نتیجه رسیدند که ابتدا باید موضوعات در سطح کارشناسان پخته شود، بعد از آن برای جمع‌بندی نهایی در سطح مقامات بالاتر مطرح صورت گیرد.

وی برگزاری نشست در سطح کارشناسان بعد از چند دوره اجلاس را بازگشت به عقب خواند و درباره موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات در سطح کارشناسان، گفت: متاسفانه در دور اخیر مذاکرات علائمی از طرف ۱+۵ دریافت شد که چندان نمی‌توان به مذاکرات در سطح کارشناسان هم امیدوار بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر تلاش غرب برای طولانی کردن روند مذاکرات، تصریح کرد: به نظر می‌رسد غرب مذاکره را تنها برای مذاکره می‌خواهد، آنها در تلاشند تا با طولانی کردن پروسه مذاکرات، با افزایش فشار تحریم‌ها بر ایران، در نهایت جمهوری اسلامی ایران را وادار به پذیرش خواسته‌های خود کنند، بر این اساس نمی‌توان چندان به نتیجه بخش بودن این دور از مذاکرات در سطح کارشناسان نیز امیدوار بود.

شفیعی با تاکید بر اینکه استراتژی ایران در پرونده هسته‌ای مذاکره است، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از هر مذاکره‌ای استقبال کرده و آن را گامی به جلو می‌داند، بر این اساس اگر در نشست کارشناسان تنها برخی از شبهات مد نظر ۱+۵ برطرف شود یک گام به جلو خواهد بود حتی اگر تحول محسوسی در روند اصلی مذاکرات حاصل نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،با انتقاد از نگاه سیاسی ۱+۵ به پرونده هسته‌ای ایران، گفت: اگر نگاهی فنی به مذاکرات وجود داشته باشد یعنی همه مسائل در چارچوب مقررات آژانس و معاهدهNPTبررسی شود به طور قطع برد با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود./


دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
چهارشنبه 14 تیر 1391 - 01:22
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 6 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه ایران در مبارزه با تهدیدات ناامن کننده در پهنه دریا الگو است، گفت: ایران مبتکر بهترین شیوه‌های مقابله با دزدان و تهدیدات دریایی است.


به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، نوذر شفیعی  درباره درگیری شدید ناو ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدان دریایی، گفت: قدرت ایران در پهنه دریا رو به افزایش است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تهدیدهای نوین یکی از مباحث مهم امنیتی است، افزود: دزدی دریایی یکی از این شاخص‌های مهم تهدیدهای نوین است که ایران مبتکر مقابله با این تهدید است.

وی، با بیان اینکه موفقیت در مقابله با دزدی دریایی درگذشته اهمیت چندانی نداشت، توضیح داد: در حال حاضر از آنجایی که مقابله با تهدیدهای نوین نیازمند عزم و اراده همگانی و هم‌چنین توانمندی نیروی‌های دریایی یک کشور است، اهمیت زیادی پیدا کرده است.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم، ادامه داد: گستره قلمرو ناوگان جمهوری اسلامی ایران در پهنه دریاها این امکان را فراهم می‌کند که مقابله با دزدی دریایی امکان‌پذیر شود.

شفیعی، با بیان اینکه در گذشته  قدرت‌های بزرگ در دریاها مستقر بودند و انحصار عمل در دریاها در دست این قدرت‌ها بود، گفت: ایران در مبارزه با تهدیدهای دریایی الگو است و امروز مبتکر بهترین شیوه‌های مقابله با دزدان  و تهدیدات دریایی است.

وی، ادامه داد: ناوگان جمهوری اسلامی ایران این امکان را پیدا کرده است تا در یک مبارزه مشروع و قابل قبول به مبارزه با تهدیدهای ناامن کننده بپردازد، تصریح کرد: با هر بار مبارزه با دزدان دریایی اقتدار نیروی دریایی ارتش در صحنه دریاها گسترش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، درباره تهاجم دوازده فروند قایق دزدان دریایی به کشتی تجاری سنگاپوری در تنگه باب المندب و درخواست کمک این کشتی از ناوگروه بیستم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: کشورهای دنیا ایران را ناجی خود در پهنه دریا می دانند.

بیستمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش، یک فروند کشتی تجاری سنگاپوری را در دریای سرخ از چنگ دزدان دریایی نجات داد. نیروی دریایی ارتش در سال‌های اخیر با حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد و خلیج عدن برای جلوگیری از وارد آمدن لطمه به اقتصاد کشور، توانسته است با اعزام بیست ناوگروه خود ضمن اسکورت بیش از ۱۵۰۰ کشتی نفتکش و تجاری، بیش از ۱۳۰ مورد حملات دزدان دریایی را با درگیری مسلحانه و مستقیم با موفقیت پشت سر گذارد.


برچسب ها: دزد ، دریا ، ارتش

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
یکشنبه 18 تیر 1391 - 21:35
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 7 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس



سیاسی - ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲


نوذر شفیعی:
پافشاری بر اعمال سیاست‌های خصمانه ضد ایران، آمریکا را در جهان منزوی کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، بایادآوری انتخاب ایران به عنوان معاون کنفرانس معاهده تجارت تسلیحات متعارف سازمان ملل متحد، گفت: آمریکا بر اثر اصرار روی اعمال سیاست‌ خصمانه ضد ایران منزوی شد.


نوذر شفیعی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، توضیح داد: در برخی مواقع انتصاب یک کشور به عنوان مسئول سازمان‌ها و نهادهای مختلف بین‌المللی بر اساس قوانین و مقرراتی از قبل تعیین شده یا براساس توزیع نوبتی مسئولیت‌ها یا بر اساس قرعه کشی بین دولت‌ها مشخص می‌شود اما در موارد دیگری، اعطا مسئولیت‌ها تنها براساس عملکرد دولت‌ها به کشورها اعطا می‌شود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی،جایگاه معاونت ایران در کنفرانس معاهده تجارت تسلیحات متعارف سازمان ملل متحد را براساس عملکرد نظامی مثبت ایران ارزیابی کرد و گفت: این نشان می‌دهد که ایران در بحث تسلیحات نظامی عملکرد شفافی در قیاس با جامعه جهانی داشته است.

این نماینده مجلس نهم، با بیان اینکه رویکرد جامعه جهانی در قبال ایران نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در زمینه تسلیحات نظامی از موازین بین‌المللی عدول نکرده‌، تصریح کرد:‌ جایگاه معاونت ایران در کنفرانس معاهده تجارت تسلیحات متعارف بین‌الملل، یک موفقیت دیپلماتیک برای کشور و خنثی کننده تبلیغات مسموم آمریکا ضد برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای و نظامی ایران است.

شفیعی تاکید کرد:  تعیین ایران به عنوان معاون کنفرانس معاهده تسلیحات متعارف سازمان ملل متحد ، مشروعیت بخشیدن به فعالیت‌های نظامی و هسته‌ای ایران در چارچوب معاهدات نهادها و سازمان‌های حقوقی بین‌المللی است و این رفتارها نشان می‌دهد رویکردی که غرب و آمریکا نسبت به برنامه‌ای تسلیحاتی ایران در پیش گرفته اند با تفکر جامعه جهانی و سایر کشورها هم‌خوانی ندارد و تنها در چارچوب سیاست‌های خصمانه و یکجانبه گرایانه آنها قابل بررسی است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس با بیان اینکه ایران در طول تارخ معاصر خود هیچ‌گاه سیاست تهاجمی و تجاوزگرانه نسبت به سایر کشورها نداشته‌است، تصریح کرد:  ایران همواره مورد تجاوز کشورهای متخاصم قرار گرفته‌است و بر این اساس سیاست جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید تسلیحات بر اساس سیاست‌های تدافعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: غربی‌ها مضمون فتوای مقام معظم رهبری را درک نمی‌کنند و نمی‌دانند که صدور این فتوا بالاتر از هر قانون داخلی و بین‌المللی است و این مهم‌ترین دلیل است برای اینکه ایران اساسا به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و نخواهد بود.

در نشست روز پنج‌شنبه (۲۲ تیر) کنفرانس معاهده تجارت تسلیحات متعارف سازمان ملل متحد، هیات نمایندگی امریکا انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از معاونین این کنفرانس را محکوم کرد که با واکنش قاطعانه هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک روبرو شد./


دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
پنجشنبه 29 تیر 1391 - 22:04
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 8 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس



سیاسی - ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷


شفیعی با یادآوری مانور مین‌روبی آمریکا در خلیج فارس:
رصدخانه دفاعی ایران، آماده دفع هرگونه تهدید‌ است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با یادآوری مانور مین روبی آمریکا و متحدانش در خلیج فارس، این مانور را تهدیدی برای امنیت منطقه خواند و تصریح کرد: رصدخانه امنیتی ایران، مانور‌ها و رزمایش‌های صورت گرفته در منطقه و خلیج فارس را رصد می‌کند و با ارزیابی آنها، پاسخ‌های مقتضی را ارائه می‌دهد.


نوذر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با یادآوری مانور مین روبی آمریکا و متحدانش در خلیج فارس، افزود: مانور آمریکا امنیت منطقه را تهدید و وضعیت تجاری خلیج فارس را به وضعیت جنگی تبدیل می‌کند.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری پروژه  ایران هراسی غرب، گفت: آمریکا می‌کوشد تا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان منبع تهدید معرفی کند چون در این حالت کشور‌های همسایه خلیج فارس مجبور به تبعیت از سیاست‌های استکباری واشنگتن می‌شوند.
وی با یادآوری ماهیت صلح طلبانه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، تهدید به بستن تنگه‌هرمز از سوی مقامات تهران را اقدامی تدافعی خواند و یادآور شد: اگر امنیت ایران مورد تهدید قرار گیرد، مقامات تهران دست به مقابله به مثل با دشمنان خواهند زد.
شفیعی با تاکید بر اقتدار و جایگاه رفیع ایران در منطقه، گفت: ایالات متحده قصد دارد در چارچوب شورای همکاری خلیج فارس، در مقابل ایران موازنه قدرت برقرار کنند و زمانی که در این مسیر ناکام می‌ماند، دست به نمایش قدرت در خلیج فارس در قالب برگزاری مانورهای نظامی می‌زند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، توانمندی و قابلیت‌های بالای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و تصریح کرد: رصدخانه امنیتی ایران، مانور‌ها و رزمایش‌های صورت گرفته در منطقه و خلیج فارس را رصد می‌کند و با ارزیابی آنها، پاسخ‌های مقتضی برای دفع تهدید‌ها می‌دهد.
آمریکا اعلام کرده است به همراه بیست متحد خود در خلیج فارس مانور مین‌روبی انجام خواهد داد که هدف این مانور تمرینی و دفاعی را حفاظت از تردد دریایی در آب‌های بین‌المللی و خاورمیانه اعلام کرده است.در همین حال سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه ایران، بخش عمده جابجایی و تغییر در ناوگان آمریکا در خلیج فارس را اقدامی "رسانه‌ای و تبلیغاتی" توصیف کرده است./
پایان پیام

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
شنبه 31 تیر 1391 - 22:42
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 9 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس



سیاسی - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲


شفیعی با تأکید بر لزوم بازنگری در قانون انتخابات کشور:
قانون انتخابات کشور باید جامع و متناسب با شرایط روز سیاسی باشد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با پراهمیت خواندن تحقق مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: بازنگری در قانون انتخابات زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی ایران است.


نوذر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با پراهمیت خواندن تحقق مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و تبدیل شدن ایران به الگو کشور‌های منطقه، تدوین قانون جامع انتخابات را اقدامی اساسی خواند و تصریح کرد: بازنگری در قانون انتخابات زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی ایران است.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، افزود: قانون انتخابات باید جامع و متناسب با شرایط سیاسی جامعه باشد تا مبانی نظام را تقویت کرده و زمینه رشد و پویایی ساختار سیاسی کشور را فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی تدوین قانون جامع انتخابات بر عهده دولت و مجلس است، یادآور شد: دولت و مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که در قانون فعلی انتخابات نقایص و خلا‌هایی وجود دارد و بر این اساس قوه مقننه و مجریه باید با تعامل با یکدیگر پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی در زمینه اصلاح قانون انتخابات، ارائه دهند.
شفیعی افزود: برآیند اقدامات قانونی دولت و مجلس در زمینه تدوین قانون جامع انتخابات که با تایید شورای نگهبان، لازم‌الاجرا می‌شود، راهگشای خلا‌‌های قانونی انتخابات کشور خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تدوین قانون همه جانبه را نیازمند کاری کارشناسی و تخصصی خواند و تشریح کرد: لوایح و پیشنهاد‌های قانونی مجلس و دولت، باید از سوی بدنه‌های کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد تا خروجی آن قانونی متناسب با شرایط و تحولات داخلی و خارجی باشد. 
عباسعلی کدخدایی چندی پیش با تاکید بر اینکه پایه‌های قانون انتخابات فعلی مربوط به دهه ۶۰ است، اعلام کرد که قانون فعلی انتخابات، پاسخگو نیازهای امروز جامعه نیست و با توجه به تغییرات پیش آمده در فضای سیاسی کشور، قواعد انتخاباتی نیازمند بازنگری جدی است سخنگوی شورای نگهبان همچنین گفت: کار تدوین قانون جامع انتخابات از سوی دولت و مجلس در حال پیگیری است./

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
دوشنبه 02 مرداد 1391 - 21:02
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
aliali100 آفلاین

ارسال‌ ها135
عضویت20 /10 /1390
سن: 30
تشکرها17
تشکر شده4
پاسخ : 10 RE عملکرد لحظه به لحظه دکتر شفیعی نماینده ممسنی ورستم در مجلس
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان حیاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ممسنی تودیع و جمشید افراسیابی معارفه گردید.

امروز مراسم توديع و معارفه مديريت آموزش و پرورش شهرستان ممسني با حضور خواجه زاده معاونت اداره كل آموزش و پرورش فارس و جمعي از فرهنگيان و كاركنان و برخي از مسئولين شهرستان در مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد و نصيب الله حياتي توديع شد تا افراسيابي به مدت چهار سال مديريت اين اداره را عهده دار شود.

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم ، خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم
چهارشنبه 04 مرداد 1391 - 13:53
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

http://s2.picofile.com/file/7153490000/ghavanin.gif