loading...
ممسنی و رستم
آخرین ارسال های انجمن
سردار ایرانی بازدید : 1627 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (4)

دکتر نوذر شفیعی نماینده ممسنی ورستم یا افعانستان وپاکستان وسوریه؟ 


دکتر شفیعی با ارای ممسنی ورستم ودرگیری مردم وکشته شدن یک نفر به مجلس رفته ولی در کمال تعجب نماینده ممسنی ورستم نیست میگید نه خودتان ببینید وقضاوت کنید.دکتر شفیعی عزیز هم میتوانند روشنگری کنند وبگویند ما بی حساب میگوییم. اینم مدرک؟اینهمه در مورد کشورهای افغانستان و پاکستان وسوریه ومنافع انها مصاحبه داشته ولی دریغ از یک مصاحبه در مورد ممسنی ورستم مظلوم؟ 
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ 
این لینکم حدود 70مصاحبه ایشان در مورد حوزه انتخابیه ایشان(افعانستان وپاکستان وسوریه )هست ببینید 


http://nourabadmamasani.rozblog.com/Forum/Catgory/1/Post/11
اینم سایت دکتر خودش ومصاحبه هاش مت که نامی از ممسنی ورستم توش ندیدم شما دیدید لینکشو بزارید مردم ببینند
 
صبر کنید حالا برو رو ادمه مطلب کلیک کن وشاهکار رو ببینید
 
 
 

 

در تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی مطرح شد

 

اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله تحرکات غیردوستانه دولت مصر/ تسریع در ارائه لایحه بودجه سال 92

» سرویس: سياسي - مجلس
77-49.jpg

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی خود از مسئولان اجرایی خواستار«تسریع در ارائه لایحه بودجه سال 92»، «اتخاذ تصمیم لازم به منظور حفظ اقتدار ایران در بازرسی هواپیماهای ایران توسط کشورهای همسایه»، «جلوگیری از افزایش قیمت خودرو»، «تسریع در پرداخت حقوق رزمندگان دفاع مقدس»،« توضیح علت عدم رفع موانع موجود جهت ادامه همکاری به سرمربی کشتی فرنگی» و «اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله تحرکات غیردوستانه دولت مصر» و ... شدند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این تذکرات که توسط جواد جهانگیرزاده عضو هیات رییسه مجلس، قرائت شد به شرح زیر است:

 

*دهدشتی و انصاری نمایندگان آبادان به وزیر کشور: جلوگیری از عزل و نصب فرمانداران و بخشداران استان خوزستان.

 

*نوروزی نماینده علی‌آباد به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح مسکن مهر علی‌آباد کتول، به وزیر کشور: تسریع در واگذاری منطقه شیرین‌آباد به استان گلستان.

 

* ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت بودجه ادارات آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی جامع جهت تقویت ادبیات و گویش‌های محلی در مدارس،‌ به وزرای صنعت و امور اقتصادی و دارایی: تسریع در حل مشکلات موجود در توسعه بنگاه‌های کوچک، به وزیر جهاد کشاورزی: واگذاری اراضی ملی غیرکشاورزی به وزارت ورزش جهت توسعه اماکن ورزشی و بازنگری در قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای و برنج به رییس‌جمهور: صدور دستور استخدام دهیاران سراسر کشور و صدور دستور اجرایی عدالت و اعمال قانون در استخدام‌های دولتی.

 

* سنایی نماینده نهاوند به وزیر کار: تسریع در راه‌اندازی مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران نهاوند.

 

* سبحانی‌نیا نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تعریض و مرمت و آسفالت سه راهی تقی‌آباد.

 

* جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت به وزاری نفت و صنعت: تسریع در تامین سیلندر گاز مایع در شهرها و روستاهای استان گیلان به وزیر دادگستری: تسریع در حل مشکلات صدور اسناد مالکیت تک برگی، به وزیر نیرو: جلوگیری از تعطیلی طرح‌های عمرانی شرکت آب منطقه‌ای گیلان.

 

* جعفرزاده نماینده رشت و نقوی حسینی نماینده ورامین و پیشوا به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک صادرات.

 

* قاضی‌پور‌،ملک‌شاهی، توکلی، زاهدی، سبحانی‌نیا و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه، کوه‌دشت، تهران، ری و شمیرانات، کرمان و راور،‌نیشابور و ارومیه به وزیر امور خارجه: اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با تحرکات غیردوستانه دولت مصر.

 

* طبیب‌زاده نماینده تهران به وزیر نیرو: تسریع در اصلاح سیستم دفع فاضلاب اماکن مسکونی و تجاری محدوده رودخانه جاجرود، به وزیر صنعت: تسریع در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان قطعات خودرو توسط شرکت سایپا.

 

* سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر ورزش و جوانان: توضیح علت عدم رفع موانع موجود جهت ادامه همکاری با سرمربی کشتی فرنگی و به رییس‌جمهور: تسریع در حل مشکلات درمانی شهرستان رزن.

 

* ایرانپور نماینده مبارکه به رییس‌جمهور: اتخاذ تدابیر لازم جهت استخدام افراد بومی در واحدهای صنعتی شهرستان مبارکه، به وزیر راه: لزوم استفاده از افراد کارآمد در مدیریت ادارات کل راه شهرسازی استان‌ها.

 

* ایرانپور، صرامی‌فروشانی و منصوری نمایندگان مبارکه، خمینی‌شهر و لنجان به وزیر صنعت: توضیح علت عدم انجام تعهدات شرکت ایران خودرو و تجدید نظر در ممنوعیت صادرات شیر خشک توسط دامداران.

 

* امیری خامکانی نماینده زرند به وزیر کار: تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت زغال‌سنگ کرمان.

 

* یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین بودجه طرح احیایی قنوات استان یزد.

 

* کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره).

 

*یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر نیرو: تسریع در تامین اعتبار طرح‌های احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی.

 

* جلالی، سبحانی‌نیا، حسینی، رحمانی، قاضی‌پور، فتاحی، جهانگیرزاده نمایندگان شاهرود، نیشابور، قصرشیرین، ‌تبریز و ارومیه به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت حقوق رزمندگان دفاع مقدس.

 

* حسینی و علیپور خنکداری نمایندگان قائمشهر، سوادکوه و جویبار به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکلات آبرسانی به روستاهای اطراف سد مازندران.

 

* سلطانی نماینده بروجن به رییس‌جمهور: رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان‌های بروجن و بلداجی.

 

* بهمنی‌،فرهنگی، قاضی‌پور، فتاحی، رحمانی، فتحی‌پور، دواتگری، حسن‌نژاد، زارعی، فلاحی باباجان، افخمی، سعیدی، مددی، پیرموذن، حسین‌زاده،‌دهقانی و علیلو نمایندگان سراب، تبریز، ارومیه، کلیبر، مراغه، مرند و جلفا، تهران، اهر و هریس، ملکان، میانه،‌اردبیل، سرعین، ورزقان و شبستر به وزیر کشور: تسریع در حل مشکلات روستای جهیزلان شهرستان سراب.

 

* حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر کشور: تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیات وزیران به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر به رییس‌جمهور: تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیات وزیران به شهرستان بردسیر.

 

* حسینی نماینده قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب به رییس‌جمهور: تسریع در رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های این شهرستان‌ها به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکلات آب شیرین دهستان‌های قلعه‌شاهین و دشت‌ذهاب به وزیر علوم: تسریع در حل مشکلات ناشی از تغییر محل آزمون سراسری دانشگاه‌ها در قصر شیرین به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین علوفه دامی عشایری شهرستان‌های این منطقه.

 

* شفیعی نماینده ممسنی و رستم به وزیر امور خارجه: توضیح علت عدم فعالیت دبیرخانه جنبش عدم تعهد.

 

* پشنگ نماینده خاش و بخش‌های نصرت‌آباد و میرجاوه به رییس‌جمهور: تسریع در تامین اعتبار طرح احداث بیمارستان میرجاوه و به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت عدم اجرای طرح‌های وزارت راه.

 

* قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر راه: تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مسکن مهر شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، به وزیر صنعت: تسریع در رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی.

 

* مددی نماینده میانه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مدیریت ناکارآمد فرهنگی استان آذربایجان شرقی به ویژه میانه، به وزیر ورزش و جوانان: تسریع در اجرای مصوبات حوزه ورزش و جوانان شهرستان میانه.

 

* اربابی نماینده ایرانشهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: برخورد قانونی با تخلفات مدیرکل گمرک چابهار به رییس جمهور: تسریع در تامین پزشک خانواده شبکه بهداشت این منطقه.

 

* هاشم‌زهی نماینده نهبندان و سربیشه به وزیر کشور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش سرداران شهرستان نهبندان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در حل مشکلات مدیریت جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، به رییس‌جمهور: تسریع در تامین آمبولانس‌های بیمارستان شهید آتش‌دست نهبندان.

 

* خجسته نماینده همدان و فامنین به وزیر صنعت: جلوگیری از افزایش قیمت خودرو.

 

* فاطمه رهبر نماینده تهران به وزیر صنعت: لزوم حذف شعار فرزند کمتر زندگی بهتر از بسته‌بندی برخی کالاها.

 

* جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو: تسریع در تامین و توزیع سهمیه سوخت کشاورزان.

 

* برومندی نماینده مرودشت به وزیر کشور: تسریع در جمع‌آوری متکدیان و کودکان خیابانی از کلان‌شهرها، به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در تامین تغذیه دانش‌آموزان مدارس کشور.

 

* سنایی نماینده نهاوند به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین بودجه طرح ساخت کانال‌های آبرسانی کشاورزی.

 

*عالی نماینده زابل، زهک و هیرمند به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکلات نوسانات مکرر برق منطقه سیستان.

 

* ‌آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر صنعت: جلوگیری از توزیع غیرعادلانه برنج در ملایر.

 

* فتاحی، جهانگیرزاده و قاضی‌پور نمایندگان ارومیه به وزیر راه: تسریع در تامین تجهیزات راهداری شهرستان ارومیه.

 

* حسینی و علیپور خنکداری نمایندگان قائم‌شهر و جویبار به وزیر کشاورزی: تسریع در حل مشکلات صنعت شیلات دریای خزر، به وزیر نفت: تسریع در اجرای طرح گازرسانی به مناطق شهرستان سواد کوه.

 

* رستمیان نماینده دامغان به رییس‌جمهور: جابجایی نامناسب سرویس‌های خدماتی بین راه تهران- مشهد.

 

* لاهوتی و جعفرزاده نمایندگان لنگرود و رشت به وزیر کشور: در خصوص تشکر از استاندار پرتلاش این استان.

 

* قاضی‌پور، محجوب و نعمتی نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد به رییس‌جمهور: تسریع در ارائه لایحه بودجه سال 92.

 

* قاضی‌پور، محجوب و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای کشور،دفاع، اطلاعات و امورخارجه: اتخاذ تصمیمات لازم جهت حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران من جمله در بازرسی از هواپیماهای ایران توسط کشورهای همسایه.

 

* حسینی، شهریاری و عالی نمایندگان زابل‌و زاهدان به وزیر کشور: برخورد قانونی با تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی به دلیل اهانت به خانواده معظم شهدا.

 

* قائد رحمت نماینده درود و ازنا به وزیر نفت: تلاش در حل مشکلات سوخت کارنجات سیمان و فارسیت درود.

 

* شوهانی نماینده ایلام به وزیر امور اقتصادی: علل عدم تمکین بانکهای عامل و تحدید تسهیلات 10 میلیونی در سال 91.

 

* قادری نماینده شیراز به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل کمربندی شیراز.

 

*بهمنی نماینده سراب به وزیر امور خارجه: لزوم اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام در مورد اتفاقات بین‌المللی مرتبط با ایران.

 

* خجسته نماینده همدان به رییس‌جمهور: عدم اهتمام جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران به احقاق حقوق جانبازان و قربانیان جنگ شیمیایی.

 

* تامینی نماینده رشت به رییس‌جمهور: عدم پاسخگویی مسوولین و مدیران در خصوص گرانی‌ها و اشتغال.

 

* کاشانی نماینده زاهدان به وزیر نیرو: تسریع در آماده شدن خط دوم انتقال آب به زاهدان تا پایان خرداد 92.

 

* چاردولی نماینده ملایر به وزیر ورزش: تعطیلی هیات‌های مختلف ورزشی و عدم تامین اعتبار کافی آنها برای ملایر.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فردا در تاریخ 1394/06/23 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

احسنت به این دقت و بیان قشنگ و مستدل.
خیــــــــــــــــــلی ممنون از شفاف سازی عالی شما.
واقعاً زدین تو اصل مطلب و دلیل علاقه جناب دکتر به نمایندگی
واقعاً که ملت شریف ممسنی نقش پله رو برای دکتر ایفا می کنن.

این نظر توسط امید نصرت ابادی در تاریخ 1392/06/08 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

باسلام جناب آقای شفیعی شما در برابر همه ما که به شما رای دادیم مسئولید به جای مدافع سیاست خارجی باشید پترو شیمی ممسنی را از این بلا تکلیفی در بیاوردید، راه ممسنی = قایمیه چه شد ؟و..............پروژه های نیمه تمام . یادتان باشد د خونی که دراه انتخاب شما ریخته شده همیشه مثل سایه دنبال شماست فقط با خدمت به مردم ممسنی ورستم میتوانید جبران کنید .شما اگر پیرو ولایت و رهبری هستید به مردم خدمت کنید چون رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم را از همه اعمال دیگر والا تر میدانند این همه ما سیاستمدار حرفه ای در بحث سیاست خارجی داریم شمارا چه به این حرف ها که در مجلس بجای اینکه از حقوق شهروندی مردم ممسنی ورستم دفاع کنی در بحث سیاست خارجی وقتت را صرف کنی اصلا تحصیلات و مدارج علمی شما واقعا به درد نماینده مجلس میخورد که ما رای دادیم شما بهتر بود یک دیپلمات بودید نه یک سناتور مجلس انشا الله خداوند به شما قوت مضاعف بدهد تا از همین امروز از حقوق این مردم محروم دفاع کنید و با اجرای طرحهای زیر بنایی و نیمه تمام گوشه ای از مشکلات عدیده این شهر را حل کنید من الله التوفیق

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1391/12/12 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه دوستان گل نورابادیشکلکشکلک
من به عنوان یه شهروند نورابادی از نماینده ای که با رای خودم انتخاب کردم می خوام که بیشتر در مورد مسائل و مشکلات نوراباد تحقیق و تفحص کنند..هر چند آقای شفیعی تلاش های زیادی در این زمینه انجام داده ولی یکی از مشکلات حاد نوراباد طایفه گرایی هستش که جلوی پیشرفت رو تا حدود زیادی می گیره .. من از ایشون و همه کسانی که این پست منو می خونن می خوام که فرهنگ زایی در این زمینه داشته باشن و به همه به دید یکسان نگاه کنند و خودشون جلوی هر تهمت و افترا و تمسخری رو بگیرن .. خواهشا .. لطفاشکلکشکلک

این نظر توسط منصور در تاریخ 1391/10/27 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

عزیزم
اون سایت شخصیشه که سالهاست داره مقالات علمیشو منتشر میکنه
وبلاگ فعالیتهای نمایندگیش جای دیگه ایه
vakil9.blogfa.com
پاسخ : این سایتم مثل همینهاست وتفاوتی نداره.چیز ی که به چشم بخوره نداره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چون دختر ایل زن به زیبایی نیست زیباست ولی فکر خودآرایی نیست در چابکـــــی و سوارکــــاری مردی همتای ‌زن ‌و ‌دختر‌ممسنی نیست -------------- گو لا له كو نا بالغه نه وقت حاله ئی دو شو نديدمش تی خوم دوساله . چه خشه سوار وابی بری و مالش بوس كنی گلَُپَلِش زر چشم كالش . پهلله سرخی شلال سر بر گ شونت تا پنج تير چاك نبره كس نی بسونه . ----------------------------- روز برفی تش بلیطی تو گلی یایش وخیر کنج چاله کتر سه و خلخلی یایش وخیر گرده و گلگ تکو شلشلی یایش وخیر او متیلل نصف شو کشک خردن زر جلی یایش وخیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مشکل امروز شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 630
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 575
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 1,376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 7,436
  • بازدید سال : 39,010
  • بازدید کلی : 1,395,469
  • کدهای اختصاصی